eStore je profesionalna internet trgovina (webshop). Podržava (gotovo) svaku djelatnost. Pokreće se kao servis i administrira putem interneta. Namijenjena je organizacijama koje žele:
- dopuniti fizičko s odgovarajućim internet prodajnim mjestom
- uspostaviti 'samo' online (internet) prodajno mjesto
- zadržati kupce upotpunjujući njihovo kupoprodajno iskustvo
- iskoristiti prednosti online prodaje nižih troškova i bolje efikasnosti
Ukoliko ste svoje namjere prepoznali u barem jednoj od gorenavedenih stavki, eStore je za vas.
Za početak, da biste otvorili estore web trgovinu ne trebaju vam specijalistička znanja, namjenska oprema niti host. Sve je uključeno u estore. Web trgovinu možete otvoriti unošenjem tri osnovna podatka (naziv, vaš email i pristupna šifra) i jednim klikom.
eStore uključuje elemente nužne za online prodaju: web izlog, online skladište, shopping cart, obradu dostave, obradu plaćanja, sigurno okruženje, administratorski panel trgovine, i - našu podršku.
Većina klijenata odabire funkcionalnosti koje su im dovoljne za početak. Porastom prodaje i potreba, proširuju svoju trgovinu i funkcionalno i kapacitetom aktivirajući SMARTstore dodatke po želji.
Može. eStore trgovinu možete postaviti na domenu koju ste sami registrirali (npr. www.slasnikolaci.com). Hosiranje web trgovine na slobodno odabranoj domeni uključeno je u pakete Corporate i Pro, dok korisnici paketa eStore Classic mogu aktivirati SMARTstore dodatak Domena.
Kao inspiraciju za svoju internet trgovinu pogledajte istaknute primjere na linku Pogledaj Demo. Primjeri ilustriraju izgled, sadržaj i funkcionalnosti estore trgovine i odabranih SMARTstore dodataka.
Svoju eStore trgovinu možete postaviti potpuno besplatno na period od 14 dana, bez obaveze daljeg licenciranje trgovine. Program ima za cilj zainteresiranim korisnicima predstaviti eStore internet trgovinu pružajući im dvosedmični probni period za 'testnu vožnju'. Tokom probnog perioda korisnik ima priliku upoznati se sa procesom izgradnje i administracije vlastite eStore trgovine, te savladati osnovne funkcionalnosti i procese.
Do isteka probnog perioda korisnik odlučuje želi li nastaviti koristiti estore trgovinu odabirući tarifi plan koji mu/joj najviše odgovara.
eStore dolazi u nekoliko tarifnih paketa, Classic, Pro i Corporate. Paketi su osmišljeni da u startu zadovolje potrebe različitih korisnika.
Naravno, svaki paket možete individualizirati aktivirajući SMARTstore dodatke po želji.
Da. Svoju postojeću web trgovinu možete prenijeti na eStore platformu. Migracija podataka iz trgovine realizira se sa profesionalnim servisima (Smartstore dodatak).
Svakako zatražite eStore poklon dobrodošlice. Dobrodošli!
eStore je fleksibilna i skalabilna platforma za internet trgovinu: lako je prilagođavate sadašnjim i budućim potrebama aktivirajući SMARTstore opcije, funkcionalne dodatke na eStore web trgovinu.
Izaberite i aktivirajte SMARTstore opcije po želji da povećate online skladište, izdajete i obrađujete kupone sa popustom, aktivirate obradu online plaćanja, uvedete program lojalnosti i drugo. Pojedinačne dodatke pregledajte u odjeljcima: Direktna prodaja, Plaćanje i knjiženje, Logistika i organizacija, Obavijesti kupcima, Sigurnost i nadzor. Galerija SMARTstore opcija stalno se dopunjava, aktuelnu ponudu možete pogledati OVDJE
Pregledajte SMARTstore opcije, funkcionalno organizirane u grupe: Direktna prodaja, Plaćanje i knjiženje - Multipay, Logistika i organizacija, Obavijesti, Sigurnost i nadzor. Iz ponuđenih odaberite željene Dodatke aktivirate kada želite i koristite koliko dugo vam trebaju. Odaberite željene SMARTstore dodatke i aktivirajte ih kada i koliko dugo vam trebaju.
Svakom uplatom 'punite' svoj eStore račun, a njegovo se stanje iskazuje u EStore Kreditima (tzv. ESKimima). Račun možete 'napuniti' bilo kada sa željenim iznosom, uz ograničenje maksimalnog iznosa. Prilikom uspješno obrađene uplate automatiziranu potvrdu o dopuni računa sistem upućuje na email vlasnika eStore računa. Imajte na umu da ESKimi ne mogu biti vraćeni niti zamijenjeni za novac. Maksimalan iznos ESKima koje je moguće kupiti je 1,000. eStore Krediti se moraju iskoristiti 12 mjeseci od kupovine. Prednost plaćanja dopunom eStore računa (kupovinom ESKima) leži u pravovremenom osiguranju kontinuiteta usluga, pogodnostima pojedinih tarifnih planova, te nagradama i poticajima eStorea.
Možete računati na našu podršku. Već samim otvaranjem eStore trgovine, pridružuje vam se jedinstven račun za podršku kojeg koristite za unos svojih zahtjeva. Realizacija zahtjeva poput izmjene u dizajnu je naplativa; s druge strane, našim sistemskim razvojem na raspolaganju su i besplatna unapređenja.
Istražite eCommerce Akademiju. Ona sadrži dokumentaciju i druge resurse za početnike i znalce, koje će vam olakšati upoznavanje eCommercea, odnosno vođenje online prodaje.
Značajan dio resursa u Akademiji je besplatan, a veće i organizacije koje žele znati više mogu zatražiti i eCommerce konsultacije.
Doznaku novčanog priliva na vaš bankovni račun, temeljem kartičnog plaćanja, obavlja vaša izabrana banka, u skladu sa posebnim ugovorom kojeg imate s njom.
Ukratko, tok novca se odvija slijedeći niz bilateralnih odnosa među sudionicima kartičnog plaćanja. Sa strane potraživanja, vi (vaša trgovina) duži banku prihvatitelja za iznos narudžbe. Analogno, banka prihvatitelj tereti platnu mrežu čijom je karticom načinjena transakcija (MasterCard, Visa itd), a napose ovi terete banku izdavatelja kartice kojom je narudžba plaćena. Stoga tok novca kod kartičnog plaćanja polazi od sredstava na platnom instrumentu (kartice) kupca, koji se putem platne mreže MasterCarda ili Vise doznači vašoj banci prihvatitelju, a onda i vama. Za kupoprodaje plaćene Paypal-om, uplate liježu na Paypal račun kojeg ste vezali za svoju eStore trgovinu. Uslove doznačavanja na vaš Paypal račun propisuje Paypal.
Za prijem gotovinskog plaćanja pouzećem, obično se ugovara usluga agencije (posrednika), tj kurira koji vrše dostavu robe na adresu kupca.
Ostali vidovi plaćanja (virmanski) realiziraju se po vašim instrukcijama za plaćanje. Niti u jednom slučaju tok novca između kupca i vas kao prodavca NE uključuje eStore; tu zadaću obavlja vaša banka i(li) druga ovlaštena agencija.
eStore je fleksibilna i skalabilna platforma koja raste i prilagođava se sa vašim poslovanjem. Svoju eStore trgovinu jednostavno proširujete sadržajem, funkcijama, veličinom kada vam treba aktivirajući SMARTstore dodatke, funkcionalne dodatke na eStore web trgovinu.
Galerija SMARTstore dodataka stalno se proširuje, a aktuelnu ponudu možete pogledati OVDJE
Multipay je univerzalna platforma za obradu plaćanja narudžbi sa web trgovine. Podržava obradu (gotovo) bilo kojeg platnog instrumenta, uključujući kartice, gotovinsko plaćanje i Paypal.
Uz centralnu obradu različitih oblika plaćanja, Multipay nudi i dodatne funkcije - poput izlaznih datoteka za knjiženje, risk monitoring, programe lojalnosti i druge.
Multipay podržava obradu plaćanja Mastercard, Visa, American Express i Diners karticama, putem Paypal a, plaćanje Pouzećem, Mail2Pay, te Uplatu na bankovni račun (virmanom, žiralno).
Instrumenti koje korisnik može ponuditi svojim kupcima zavisi od (njegovih) korisničkih postavki na Multipayu i banke u kojoj ima račune.
Za priliv sredstava od kartičnog plaćanja treba vam tzv. Merchant račun otvoren u jednoj od ecommerce licenciranih banaka (Intesa Sanpaolo, Uncredit, Raiffeisen). Za priliv sredstava putem Paypala, treba vam otvoren račun kod Paypala.
Za priliv sredstava putem žiralne uplate ili virmana, treba vam (tekući) račun otvoren u Banci. Za gotovinsko plaćanje pouzećem - ne treba vam poseban račun.
Da. Multipay podržava mogućnost obročne otplate putem Intesa Sanpaolo i Unicredit banke. Uslove obročnog plaćanja Prodavac ugovara direktno sa Bankom; Multipay ne primjenjuje dodatne naknade za obradu ovog vida plaćanja.
Da. Multipay podržava integraciju sa trgovinama koje nisu eStore.
Lako