Moj prvi eStore

Odgovori na uobičajna pitanja

Otvaranje eStore trgovine

Šta je eStore

eStore je profesionalna internet trgovina (webshop). Podržava (gotovo) svaku djelatnost. Pokreće se kao servis i administrira putem interneta. Namijenjena je organizacijama koje žele:

- dopuniti fizičko s odgovarajućim internet prodajnim mjestom

- uspostaviti 'samo' online (internet) prodajno mjesto

- zadržati kupce upotpunjujući njihovo kupoprodajno iskustvo

- iskoristiti prednosti online prodaje nižih troškova i bolje efikasnosti

Ukoliko ste svoje namjere prepoznali u barem jednoj od gorenavedenih stavki, eStore je za vas.

Šta mi je potrebno za estore web trgovinu

Za početak, da biste otvorili estore web trgovinu ne trebaju vam specijalistička znanja, namjenska oprema niti host. Sve je uključeno u estore. Web trgovinu možete otvoriti unošenjem tri osnovna podatka (naziv, vaš email i pristupna šifra) i jednim klikom. 

Šta sve uključuje estore

eStore uključuje elemente nužne za online prodaju: web izlog, online skladište, shopping cart, obradu dostave, obradu plaćanja, sigurno okruženje, administratorski panel trgovine, i - našu podršku.

Većina klijenata odabire funkcionalnosti koje su im dovoljne za početak. Porastom prodaje i potreba, proširuju svoju trgovinu i funkcionalno i kapacitetom aktivirajući SMARTstore dodatke po želji.

Mogu li koristiti svoju domenu

Može. eStore trgovinu možete postaviti na domenu koju ste sami registrirali (npr. www.slasnikolaci.com). Hosiranje web trgovine na slobodno odabranoj domeni  uključeno je u pakete Corporate i Pro, dok korisnici paketa eStore Classic mogu aktivirati SMARTstore dodatak Domena.

Gdje mogu naći primjere

Kao inspiraciju za svoju internet trgovinu pogledajte istaknute primjere na linku Pogledaj Demo. Primjeri ilustriraju izgled, sadržaj i funkcionalnosti estore trgovine i odabranih SMARTstore dodataka.

Šta je besplatan period korištenja

Svoju eStore trgovinu možete postaviti potpuno besplatno na period od 14 dana, bez obaveze daljeg licenciranje trgovine. Program ima za cilj zainteresiranim korisnicima predstaviti eStore internet trgovinu pružajući im dvosedmični probni period za 'testnu vožnju'. Tokom probnog perioda korisnik ima priliku upoznati se sa procesom izgradnje i administracije vlastite eStore trgovine, te savladati osnovne funkcionalnosti i procese.

Do isteka probnog perioda korisnik odlučuje želi li nastaviti koristiti estore trgovinu odabirući tarifi plan koji mu/joj najviše odgovara.

Koji eStore paket je za mene

eStore dolazi u nekoliko tarifnih paketa, Classic, Pro i Corporate. Paketi su osmišljeni da u startu zadovolje potrebe različitih korisnika. 

Naravno, svaki paket možete individualizirati aktivirajući SMARTstore dodatke po želji.

Imam web trgovinu. Mogu li je prenijeti na estore

Da. Svoju postojeću web trgovinu možete prenijeti na eStore platformu. Migracija podataka iz trgovine realizira se sa profesionalnim servisima (Smartstore dodatak).

Svakako zatražite eStore poklon dobrodošlice. Dobrodošli!

Korištenje eStore trgovine

Kako mogu prilagoditi trgovinu

eStore je fleksibilna i skalabilna platforma za internet trgovinu: lako je prilagođavate sadašnjim i budućim potrebama aktivirajući SMARTstore opcije, funkcionalne dodatke na eStore web trgovinu.

Izaberite i aktivirajte SMARTstore opcije po želji da povećate online skladište, izdajete i obrađujete kupone sa popustom, aktivirate obradu online plaćanja, uvedete program lojalnosti i drugo. Pojedinačne dodatke pregledajte u odjeljcima: Direktna prodaja, Plaćanje i knjiženje, Logistika i organizacija, Obavijesti kupcima, Sigurnost i nadzor. Galerija SMARTstore opcija stalno se dopunjava, aktuelnu ponudu možete pogledati OVDJE

kako aktivirati izabrani Smartstore dodatak

Pregledajte SMARTstore opcije, funkcionalno organizirane u grupe: Direktna prodaja, Plaćanje i knjiženje - Multipay, Logistika i organizacija, Obavijesti, Sigurnost i nadzor. Iz ponuđenih odaberite željene Dodatke aktivirate kada želite i koristite koliko dugo vam trebaju. Odaberite željene SMARTstore dodatke i aktivirajte ih kada i koliko dugo vam trebaju.

Šta su ESKimi

Svakom uplatom 'punite' svoj eStore račun, a njegovo se stanje iskazuje u EStore Kreditima (tzv. ESKimima). Račun možete 'napuniti' bilo kada sa željenim iznosom, uz ograničenje maksimalnog iznosa. Prilikom uspješno obrađene uplate automatiziranu potvrdu o dopuni računa sistem upućuje na email vlasnika eStore računa. Imajte na umu da ESKimi ne mogu biti vraćeni niti zamijenjeni za novac. Maksimalan iznos ESKima koje je moguće kupiti je 1,000. eStore Krediti se moraju iskoristiti 12 mjeseci od kupovine. Prednost plaćanja dopunom eStore računa (kupovinom ESKima) leži u pravovremenom osiguranju kontinuiteta usluga, pogodnostima pojedinih tarifnih planova, te nagradama i poticajima eStorea.

Trebam vašu podršku

Možete računati na našu podršku. Već samim otvaranjem eStore trgovine, pridružuje vam se jedinstven račun za podršku kojeg koristite za unos svojih zahtjeva. Realizacija zahtjeva poput izmjene u dizajnu je naplativa; s druge strane, našim sistemskim razvojem na raspolaganju su i besplatna unapređenja.

Kako si pomoći sam

Istražite eCommerce Akademiju. Ona sadrži dokumentaciju i druge resurse za početnike i znalce, koje će vam olakšati upoznavanje eCommercea, odnosno vođenje online prodaje.
Značajan dio resursa u Akademiji je besplatan, a veće i organizacije koje žele znati više mogu zatražiti i eCommerce konsultacije.

Kako dobivam sredstva

Doznaku novčanog priliva na vaš bankovni račun, temeljem kartičnog plaćanja, obavlja vaša izabrana banka, u skladu sa posebnim ugovorom kojeg imate s njom.
Ukratko, tok novca se odvija slijedeći niz bilateralnih odnosa među sudionicima kartičnog plaćanja. Sa strane potraživanja, vi (vaša trgovina) duži banku prihvatitelja za iznos narudžbe. Analogno, banka prihvatitelj tereti platnu mrežu čijom je karticom načinjena transakcija (MasterCard, Visa itd), a napose ovi terete banku izdavatelja kartice kojom je narudžba plaćena. Stoga tok novca kod kartičnog plaćanja polazi od sredstava na platnom instrumentu (kartice) kupca, koji se putem platne mreže MasterCarda ili Vise doznači vašoj banci prihvatitelju, a onda i vama. Za kupoprodaje plaćene Paypal-om, uplate liježu na Paypal račun kojeg ste vezali za svoju eStore trgovinu. Uslove doznačavanja na vaš Paypal račun propisuje Paypal.
Za prijem gotovinskog plaćanja pouzećem, obično se ugovara usluga agencije (posrednika), tj kurira koji vrše dostavu robe na adresu kupca.
Ostali vidovi plaćanja (virmanski) realiziraju se po vašim instrukcijama za plaćanje. Niti u jednom slučaju tok novca između kupca i vas kao prodavca NE uključuje eStore; tu zadaću obavlja vaša banka i(li) druga ovlaštena agencija.

Proširenje trgovine

eStore je fleksibilna i skalabilna platforma koja raste i prilagođava se sa vašim poslovanjem. Svoju eStore trgovinu jednostavno proširujete sadržajem, funkcijama, veličinom kada vam treba aktivirajući SMARTstore dodatke, funkcionalne dodatke na eStore web trgovinu.

Galerija SMARTstore dodataka stalno se proširuje, a aktuelnu ponudu možete pogledati OVDJE

 

 

Obrada online plaćanja

Šta je Mulitpay sistem obrade plaćanja

Multipay je univerzalna platforma za obradu plaćanja narudžbi sa web trgovine. Podržava obradu (gotovo) bilo kojeg platnog instrumenta, uključujući kartice, gotovinsko plaćanje i Paypal.

Uz centralnu obradu različitih oblika plaćanja, Multipay nudi i dodatne funkcije - poput izlaznih datoteka za knjiženje, risk monitoring, programe lojalnosti i druge.

Koji načine plaćanja podržava Multipay

Multipay podržava obradu plaćanja Mastercard, Visa, American Express i Diners karticama, putem Paypal a, plaćanje Pouzećem, Mail2Pay, te Uplatu na bankovni račun (virmanom, žiralno).

Instrumenti koje korisnik može ponuditi svojim kupcima zavisi od (njegovih) korisničkih postavki na Multipayu i banke u kojoj ima račune.

Šta mi treba za obradu online plaćanja

Za priliv sredstava od kartičnog plaćanja treba vam tzv. Merchant račun otvoren u jednoj od ecommerce licenciranih banaka (Intesa Sanpaolo, Uncredit, Raiffeisen). Za priliv sredstava putem Paypala, treba vam otvoren račun kod Paypala.

Za priliv sredstava putem žiralne uplate ili virmana, treba vam (tekući) račun otvoren u Banci. Za gotovinsko plaćanje pouzećem - ne treba vam poseban račun. 

Podržava li Multipay mogućnost obročne otplate (kupovine na rate)?

Da. Multipay podržava mogućnost obročne otplate putem Intesa Sanpaolo i Unicredit banke. Uslove obročnog plaćanja Prodavac ugovara direktno sa Bankom; Multipay ne primjenjuje dodatne naknade za obradu ovog vida plaćanja.

Imam trgovinu koja nije estore. Mogu li koristiti Mulitpay?

Da. Multipay podržava integraciju sa trgovinama koje nisu eStore.   

Smartstore dodaci

Kako se aktiviraju Smartstore dodaci?

Lako

  

powered by eStore